Servisní podpora
Na wattmetry 4iiii je od 1.3.2020 uplatňována prodloužená záruční lhůta 3 roky od data koupě.
V případě, že máte nějaký problém s Vaším přístrojem, ozvěte se nám na naše kontaktní údaje (najdete je i v zápatí této stránky).
Aplikace 4iiii pro smartphony
V aplikaci 4iiii můžete jednoduše ovládat svůj wattmetr po připojení přes Bluetooth protokol.
Aplikaci si stáhněte v Google Play (Android) nebo App Store (iOS) dle Vašeho operačního systému.
Návod na použití aplikace naleznete zde (anglicky): https://4iiii.com/apps/4iiii/
Postup při reklamaci
Pokud máte s přístrojem jakékoli problémy, zkuste nejprve následující kroky:
- Vyměňte baterii za novou a při výměně ji tam dejte na 3 sekundy obráceně plusem na mínus a mínusem na plus. Dojde k vyresetování wattmetru.
- Používejte pokud možno baterie bez hořkého laku (bitter coated) v rámci dětské ochrany.
- Zkuste Factory reset v aplikaci 4iiii app - naleznete jej v Device/Settings.
- Zkuste přístroj kalibrovat bez pohybu (kolo opřené o zeď). Pokud se nedokáže úspěšně kalibrovat (stavový kód 10) ani v klidu, je to závada (ukazuje chybu kalibrace 20).
V případě, že selhaly všechny kroky výše, napište průvodní dopis, kde popíšete své problémy a přiložíte své kontaktní údaje. Přístroj zabalte a pošlete nám jej na naši adresu:
Sport Import s.r.o.
Bakešova 861/16
Ořechov 66444
Česká Republika
+420 728 899 410
My se Vám po obdržení reklamace ozveme a dohodneme si s Vámi řešení Vašeho problému.
Často kladené dotazy
Wattmetr mi ukazuje více nebo méně wattů než jiné přístroje.
U jednostranných wattmetrů je to zcela běžné zejména při porovnání s oboustrannými nebo s trenažery (ty měří také obě nohy). Na vině je často disbalance či odlišný způsob měření. Levostranné wattmetry jsou vybaveny funkcí Scale Factor, kterou můžete tuto známou disbalanci korigovat. Více se dočtete v návodu k aplikaci - viz výše.
Mám časté výpadky signálu počas jízdy na 5-10 vteřin.
Po čas jízdy na přenos může působit mnoho okolních faktorů a ojedinělý chvilkový výpadek signálu je běžný u všech bezdrátově pracujících přístrojů. Nejčastější příčinou však bývá ztráta kontaktu s baterií - prověřte nastavení kontaktů na víku a pod baterií. Nepoužívejte bitter coated baterie s dětskou ochranou. Zkuste aktualizovat firmware Vašeho cyklopočítače i firmware wattmetru, je-li k dispozici. Pokud jsou výpadky i nadále časté a relativně dlouhé, je to závada; obraťte se prosím na nás.
Rozbila se mi krytka baterie, lze koupit novou?
Ano, můžete si ji objednat v příslušenství na našich stránkách.
Hrudní pás Viiiiva mi po výměně baterie nefunguje.
Při výměně baterie je nutné postupovat dle instrukcí pod krytkou - tedy před finálním vložením baterie je potřeba ji tam dát na 3s obráceně (+ na -). Dojde tak k vynulování reziduálního napětí a vše bude fungovat jak má.
Baterie mi v hrudním pásu Viiiiva vydrží mnohem méně než u jiných výrobců.
Hrudní pás Viiiiva pracuje s vysokou vzorkovací frekvencí a zároveň umí fungovat jako ANT+ bridge (přemostit senzory ANT+ do jednoho spojení přes Bluetooth protokol). Data také průběžně ukládá do interní paměti. Tím, že dělá mnohem více věcí, tak také tolik nevydrží standardní baterie CR2032. Průměrná doba výdrže baterie v pásu je cca 2 měsíce při normálním užívání (několikrát týdně). Je však nutné skladovat pás odděleně od podu - odepínat cvoky. Jinak může dojít k tomu, že pás pracuje i po sundání z hrudi.
Může být srdeční tep zkreslený nebo pás nefunkční u těhotných žen?
Ano, může. Při vyšším stupni těhotenství (druhý až třetí trimestr) se stává pás nefunkčním, protože nedokáže zpracovat dva odlišné zdroje srdečních ozev. Zároveň bývá někdy problém se správnou pozicí pásu.